my mind..

Love is the triumph of imagination over intelligence.

06.02.2005.

Trbusnjaci ? :)

Zelite plocice?! Do njih mozete doci vrlo lako! Skoknite do prve prodavnice keremike!!! :)
Salu na stranu (u ljevu stranu), 98% ljudi nije zadovoljno izgledom svog stomaka. Sta vise, neki primjerci muskog spola od stomaka ne mogu ni da vide "onaj" svoj komad... Takvi su izgubljen slucaj kad su u pitanju plocice i dobri trbusnjaci... Ovo neka nastave da citaju oni za koje ima nade, ostali slobodno neka se demoralisu! :)

Mislim da je vrjeme da vam neko kaze u lice, ovako preko monitora, da je put do misicavog stomaka jako dug i naporan. Strasno je glupo vjerovati raznim casopisima u kojima pise da cete za mjesec dana uz blago ljeskarenje na patosu i uz neke vjezbice koje vise lice na batrganje doci do "savrsenog stomaka" kako cesto vole da napisu. Pazite: Ko hoce trbusnjake, mora dobro da oznoji gace! Sta mogu kada je tako?!

Carobne formule (na zalost) nema, stvar je u par stvari, i to ovih:

1. Cvrsta volja - bez ovoga nema nista. Morate cvrsto da odlucite da cete se truditi i crkavati dok ne uspijete da "uradite" trbusnjake tako da ce vam se i ispod majice (pa i perjane jakne!) nazirtati famozne plocice.
2. Ishrana - Ovome rjetko ko pridaje znacaj. Dzabe vam je da uradite hiljade trbusnjaka dnevno, ako posle toga pojedete tri vola, ispraznite sedam pekara i opljackate fabriku sladoleda. Stomak je omiljeno mjesto na kojem masti (lipidi) prave svoje derneke. Naravno, ne treba da gladujete, ali treba da pazite na ishranu. Pozeljno je unositi sto manje masti. I slatkise slobodno prepolovite, ako bas ne mozete da ih eliminisete. Covjeku je dnevno potrebno oko 1200 - 1300 kalorija. Mi unosimo oko 3000 hiljade! Duplo vise! A oni jadni crnci iz Afrike ne unesu dnevno ni 1000, pa sada vidite...
3. Trcanje - Izuzetno bitan momenat u cjeloj prici. Shvatite da morate sto vise biti fizicki aktivni. Krenite na trcanje, fudbal, basket, kriket, otkud znam, bilo koji sport (sem saha). Gledajte da trcite 5 dana u nedelji, 2 dana odmarajte. Kada bi svaki dan pretrcali 5 km, to bi bilo dovljno. Pomocu trcanja skidate salo sa stomaka koje zaklanja pogled na vase impozantne misice!
4. Trbusnjaci - Mnogo ljudi misli da je dovoljno raditi samo trbusnjake. Ne. Prvo cvrsto rjesite da cete redovno trenirati. Potom, smanjite unos masti - tako vam stomak vise nece rasti. Zatim trcanjem skinite postojece naslage slanine, i najzad trbusnjacima ojacajte misice stomaka koji ce tada sjevnuti na vasem stomaku koji vise ne prekrivaju naslage.
Trbusnjake je moguce izvoditi i u kuci. Stavite jastuk pod guzu, noge zaglavite pod trosjed i pumpajte. Zahvalni su, te je lako povecavati njihov broj iz dana u dan.
Danas uradite 50 komada, sutra 100. Tu ce vas uhvatiti upala, koja je znak da se nesto progresivno dogadja u zoni vaseg tjela koju ste zapostavili. Idealno bi bilo kada bi svakog dana broj trbusnjaka povecavali za 50. I onda dodjete do cifre od 1000 na dan! Tu se zadrzite. 1000 trbusnjaka, trcanje, kulturna ishrana - i eto vama rjesenja! Vremenom vam vjezbanje udje u krv, tako da vam ne predstavlja problem da radite na sebi. Ide, nekako, samo od sebe.

Kako se grciti po patosu? (ili kakve trbusnjake raditi?)

Postoje klasicni trbusnjaci: Sjedeci stav na patosu, noge blago povijene u koljenima i zaglavljene za neki komad namjestaja. Radite u serijama od 50 komada. Poslje par minuta pauze, pa opet 50 komada. Ovakvo vezbanje najvise utice na gornje i srednje trbusnjake.
Za donje trbusnjake: Lezite na patos, pruzite noge i sljepite ih jednu uz drugu (ako imate jos koju nogu, sami se snadjite). Dignite ih nekih 30 cm od patosa. Zatim ih dizite polako gore, dole. Mozete nogama i da pisete azbuku, brojeve. Radite dok mozete. Kad vam noge tresnu od patos, malo odmorite, pa opet! i to, uporno!
Za donje trbusnjake je dobro i raditi klasicne trbusnjake, samo sa razmaknutim nogama koje treba slobodno da leprsaju, tj. ne kacite ih ni za sta.
Mozete i ovo: legnite na ledja, a zatim dizite trup i savijene noge tako da bradom dodirnete koljena. Samo, pazljivo, nemojte zube sebi izbiti! :) Ponavljajte ovo u serijama od 50 komada.
A mozda je ovo i najbolje: Popularne zgrcke. Legnes na patos (najbolje na travu, ako je moguce) i noge odignes 20 - 30 cm od poda. Naravno, ne savijas ih u koljenima. Zatim dizes trup kao da ces da zauzmes sjedeci polozaj i noge privlacis ka grudima. Onda ledja lagano vracas na patos, a noge u pocetni polozaj. Ponavljati ovo triJes`, do pedeset puta u seriji, raditi 5 serija.


Et ljudovi navalite :D ..

ovdje kliknuti za Vjezbe



et stavio sam vam i vjezbe , nacini na koje se mozete grciti valjati i znojiti ^^


my mind..
<< 07/2006 >>
nedponutosricetpetsub
01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031


MOJI LINKOVI

Blogovi koje pratim i meni drage osobe :)

:)
Hwala svima koji posjete moj blog , i naravno komentari su i vise nego pozeljni komentari , kritike itd isl.. :D

Jos Pamtim
[b][i]Jos pamtim davne dane
jos pamtim teske snove
i neki glas iz tame
u zagrljaj me zove

jos pamtim onu plazu
u suncu i u sjeni
i ruke sto mi kazu
jednom ces doci kmeni

Nista te nisam pitao
nista te nisam molio
svi su te samo ljubili
a ja , ja sam te volio

nista te nisam pitao
nista te nisam molio
svi su te samo ljubili
a ja , ja sam te volio

Za tebe bio sam putnik
kojemu ne znas ni ime
mnogo je takvih proslo
kroz jeseni i kroz zime
jos pamtim onu plazu
u suncu i u sjeni
i ruke sto mi kazu
jednom ces doci kmeni

Nista te nisam pitao
nitsa te nisam molio
svi su te samo ljubili
a ja ja sam te volio

Nista te nisam pitao
nitsa te nisam molio
svi su te samo ljubili
a ja ja sam te volio[/i][/b]

MOJI FAVORITI
-

BROJAČ POSJETA
17567

Powered by Blogger.ba